Life is good

Klokken 11 i går kveld ble jeg endelig hentet ned til operasjon. Jeg var livredd og på gråten, men gjengen på operasjonsrommet var så herlige at alt det forsvant nesten med det samme bedøvelsen var satt. Jeg har ikke hatt vondt etter operasjonen, ligger her halvdopet og fornøyd med at nå går der bare en vei.

Tusen takk for at dere er så fine lesere, setter stor pris på dere. Nå gleder jeg meg til å få besøk av mine aller kjæreste som har tilbragt nesten like mye tid på sykehuset som meg.

Håper alle har en fin torsdag!

20110630-104811.jpg

21 comments

  1. Så flott at det går bra med deg, høres ut som at det var en vellykket operasjon. Godt å ha så snill en kjærest vil jeg tro, gjør ting litt enklere.

    Sv/ Takk takk 🙂

  2. Så bra at det gikk bra da. Jeg har aldri blitt operert, men kan tenke meg at det er skummelt. Håper benet leges snart da, så du kan dra hjem ^^

  3. Endelig! Flott at det gikk fint! Jeg ble operert for noen år siden – eneste jeg egentlig husker er at jeg syntes det var akkurat som på sykehus-seriene – alt var grønt og sterilt 😉

  4. Så bra å høre at det ikke var noe å grue seg for, tipper kjæresten var glad for å komme på besøk etter operasjonen å se at alt sto bra til=)

  5. Så bra, du er jammen modig! Og ikke minst heldig med en så god og snill kjæreste<3 Fortsatt god bedring!:-) Krysser fingrene for at du kommer deg hjem igjen snart:-)

  6. Så godt å høre! Ja, det kan være litt skummelt, har vært der selv. Men heldigvis kan de det de gjør, og det går som regel helt fint. Håper du snart er oppe og går igjen! 🙂

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

