Operasjonsdag (kanskje)

Nå har legen vært her og han sa at jeg har blitt satt opp i dag, men det ble ikke før på kvelden eller i verste fall i morgen. Jeg er så lei av å vente og grue meg, men men.

20110629-100218.jpg
Dette er røntgnen fra den første natta, greier dere å se noe? Uansett, tusen takk for alle god bedring ønskene og ikke minst at dere er innom i det hele tatt. Jeg har ikke så mye spennende å blogge om for tiden og jeg har ikke Mac’en min her så da blir det litt spartansk blogging.

Ha en fin dag alle sammen!

18 comments

  1. Ser ut som om det er det tynneste beinet opp i bildet til høyre som har fått seg en smell – har jeg rett?
    Lykke til ihvertfall, dette kommer til å gå bra! 🙂

  2. Uff stakkars:( Du kan trøste deg med at ute regner det i bøtter og spann, og lyner og tordner rett som det er. Fint vær å være inne i!:) Masse god bedring, og masse lykke til. Tenker på deg, og det går nok veldig bra skal du se<3

  3. Nei, huff!!! Sykehus og brukket ben!! Det var ikke noe gøy!:(
    Godt at du holder motet oppe!:) Håper operasjonen ikke drøyer! Lykke til! Og god bedring:)

    Takk for kommentarene inne hos meg! Koselig:)
    Og takk for Toms’ tipset:) Visste ikke at de solgte de der! Visste de hadde de i Sandnes, men der hadde de verken rett størrelse eller rett farge:)
    Da skal jeg sjekke i byen, om jeg ikke finner på nett! (Som ofte er det enkleste som småbarnsmamma:))

    Stå på! Håper du snart er ute av sykehuset!:)

  4. kan ikke si at jeg er så spesielt god på sånne analyser asså. skjønner du gruer deg, men er iallefall for en god ting! Herregud så kjedelig det må være å ligge å vente..

  5. Uff, stakkars deg! ikkje hatt tid å lese blogger i det siste, så no har eg lest mange bloggposter nedover her, så leit at det endte sånn! Håper du kommer til raskt, alltid så masse venting på sjukehus.. Håper operasjonen går bra og at det leges fort. God bedring kjære deg!

Legg igjen en kommentar

