At last

Endelig hjemme igjen! Dere kan tenke dere hvor glad jeg ble da jeg fikk vite at jeg kunne dra hjem i dag. Måtte bare trene med krykkene så var jeg klar for å dra, nå sitter jeg hjemme i sofaen med verdens beste kjæreste Det var så utrolig herlig å se min kjære Chaplin igjen, være i min egen stue, sitte et annet sted enn den dumme sykehussengen.

Nå skal neglene lakkes, og heldige meg har tre nye fine farger å velge mellom, i tillegg skal jeg skal prøve ny under- og overlakk.

20110701-175608.jpg

17 comments

  1. Åh, deilig å være hjemme igjen! 😀 Holdte på å skrive «gratulerer», men det passer kanskje ikke helt. Men du skjønner hva jeg mener… 😉 God helg, fine deg! 🙂

  2. Så bra at du fikk dra hjem allerede nå 🙂 Det viktigste som omtrent er etter en operasjon er nettopp at man skal være i aktivitet og gjøre som man pleide å gjøre før operasjonen 😉 God bedring og god helg! 🙂

  3. Vil tro det er godt å komme hjem igjen! 😀 Fine neglelakker forresten. Glitteeer 😀

    Svar: Veldig godt, men åh. Når man egentlig har drukket nok før man begynner på den flaska, men likevel har i seg hele greia.. Bah.

  4. Så bra at du har kommet deg hjem og er på bedringens vei. Essie har supre neglelakker. De holder så lenge. Kjøpte to for to mnd siden og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har prøvd de før ; ) God helg.

  5. Så bra at du har kommet hjem igjen 🙂 Jeg har ikke sett min kjære Kaisavoffs på over to uker, og savner henne veldig! Man blir så utrolig glad i de søte dyrene 🙂

  6. godt å høre at det går bedre:) alltid greit å muntre seg opp og «feire» med litt sånn jenteting 😉 håper å se resultatet, er nysgjerrig på den bronse lakken 😀

  7. Godt at operasjonen gikk bra og at du har fått kommet deg hjem. Det er alltid bedre å være hjemme når ikke alt er som det skal. Hvilken farge ble det til? 🙂

  8. Bra at du er hjemme igjen!:) du får slappe av og lakke negler i en fei:) Fine farger!
    SV;Takk Luisa:) Lesing er en hobby for meg,og jeg elsker at jeg får lest litt når sommerferien er kommet:) Så fint at du skal lese bøker!

  9. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

