Jeg har det fint, vi har det fint. Det som skjedde ønsker jeg ikke å gå inn på, men selv om det var veldig vondt, så lar vi ikke det knekke oss.

 Til familien vår som har stått ved vår side og vist oss at vi aldri er alene. 

Til vennene våre som har vært oppmerksomme, sendt meldinger, ringt og vist at de bryr seg.

Til dere som har lagt igjen fine ord, skulle ønske jeg kunne gi hver og en av dere en klem. 

Når noe vondt skjer har jeg nå lært at den beste medisin er omsorg, kjærlighet og latter. At folk har tatt kontakt på den ene eller andre måten, at de lurer på hvordan vi har det og at de viser at de er tilstede har vært den beste trøsten. 

Til mine bloggvenner, så må jeg få si at selv om jeg har vært litt borte, så har jeg kost meg med å lese deres blogger og alt dere har å by på, det har vært god underholdning. Og nå tror jeg at jeg er tilbake.

32 kommentarer

  1. Trist å lese at ting ikke er så OK. Men gledelig at dere har gode folk rundt dere! Sender et lite hjerte din vei ❤

  2. SV;Synes det også var ganske latterlig. For min del er det ikke noe fasit svar på hva skjønnhet,og hva som betegner “pen”. Det er jo ulike syn. Synes også at folk burde boikotte stedet der. huff,at det går ann.

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar