My week

20120914-172450.jpgDe som følger meg på Instagram (@luisafernandadelmar) har sikkert fått med seg at jeg har vært på tur denne uka. Forrige lørdag dro vi rett og slett til Dalsbygda i Hedmark. Vi kjørte veldig mange timer gjennom det fantastiske landet vårt, før vi kom fram til fjellhytta. Jeg har aldri vært på hytta på denne tiden av året, bare i påsken med masse snø, så det var veldig gøy å se hvordan det faktisk ser ut.

Guttene mine skulle på rypejakt denne uka, jeg skulle egentlig bli igjen hjemme og lese til min aller siste eksamen (som jeg hadde i dag) og gå på møte. Men så ble det plutselig slik at jaktfølget til guttene mine ikke kunne bli med, og jeg ville ikke at de skulle dra dit helt alene og å avlyse jakta som bare skjer en gang i året var uaktuelt. Så da fikk jeg jammen meg en ekstra ferieuke, det ble selvsagt masse pensumlesing på meg mens Chaplin og kjæresten jakta, men i de vakre omgivelsene og med den friske fjellufta så var det en ren nytelse. Var selvsagt ekstra koselig med levende lys, hyttekos, peis og god mat hver kveld.

Nå er jeg tilbake i Stavanger og i morgen skal jeg på åpningen av det splitter nye konserthuset, gleder meg! Men først skal jeg på jentekveld med jentene i klasse. Håper uka deres har vært fin og ønsker dere en superfin helg ❤

Follow on Bloglovin

23 kommentarer

  1. Så godt med ordentlig fjell-luft, den får du nok av her på Hedemarken! 😉 Forresten, så lurte jeg på hvordan du har fått weheartit-kontoen og bildene dine på sidebaren din? God helg 🙂

  2. Åh, en ekstra ferieuke er alltid fine ting! 🙂 Og vakker natur skader heller aldri. Og du, gratulerer med bachelorgrad!

  3. Flotte bilder, og gratulerer med å være ferdig med eksamenene!!!!
    Heldige du som er på åpningen av konserthhuset – etter hva jeg har sett av billettpriser blir det leenge før jeg kan ta turen dit 😦 Så ikke for hvermannsen – slik som debattene har påpekt? Uansett, håper du hadde det kanon – og håper vi snakkes snart 🙂

    1. Ja, veldig godt å være helt ferdig på ordentlig liksom 🙂

      Det var veldig gøy på åpningen! En av de kjekke tingene med å være politiker i denne fine byen 🙂 Jeg har ikke tittet på prisene enda, men synd hvis det skal være slik at bare noen få har råd.

      Håper vi snakkes snart ja! 😀

  4. SV;Så fint at du har hørt gjennom dokumentaren og lest artikkelen!:) Synes det selv var gøy og spennende å kunne være med:) Takk for koselig ord Luisa:D

  5. Tilbaketråkk: 2012 vol. 3 | la Mar

Legg igjen en kommentar