2012 vol. 3

20130110-085304.jpg

Juli
I juli hadde jeg sommerferie fra bloggen. Jeg brukte all min tid på å nyte sommeren med mine kjære. Vi var i Colombia da juli måned startet, der feiret vi lillebrors 17 årsdag, vi hadde fine stunder med familien vår og vi utforsket min fødeby Bogota. Vi fant mange fine nye steder både til shopping og til kos og vi spiste masse god mat. For å få litt varme på kroppen dro vi til varmere strøk i noen dager, der ble dagene tilbragt ved basebassenget som var omringet av mangotrær, nydelige blomster og sommerfugler. Denne turen til Colombia skulle bli mer spesiell enn andre, men det visste vi ikke før i September. Hjemme i Norge hadde vi det også fint, jeg hørte på fin musikk, vi hadde fine stunder med venner og familie, koste oss på hytten og ikke minst med Chaplin som vi hadde savnet etter Colombiaturen.

20130110-085408.jpg

20130110-085521.jpg

August
Jeg måtte selvsagt fortelle om Colombiaturen og i den forbindelsen besvarte jeg noen spørsmål som dere stilte. Været ble finere i Stavanger og det måtte vi selvsagt nyte. Vi dro ut til jærstrendene, spiste is i solen og gikk mange fine turer. En kompis ble feiret med maskeradefest og god vin. Det ble litt jobbing på meg, men det var fortsatt tid til å ha det gøy med cafédates, hjemmelaget Mojito og Rått & Råde festival (rip). På hytten nøt vi vakre omgivelser, solnedgang, kjærestetid, bærplukking, båttur, hundekos, god mat, plenklipping, sol, regn og OL. OL tok slutt og jeg freaka helt ut da Spice Girls dukka opp. Jeg skrev også en post om trening der jeg fortalte om min personlige fremgang og litt om treningsformer. Jeg likte tittelen godt: Habit is what keeps you going.

20130110-085626.jpg

20130110-085649.jpg

September
Jeg startet måneden med å skive bloggposten Luck has nothing to do with it hvor jeg kom med mine aller beste treningstips. Jeg var på kino og så Kon-Tiki og viste dere litt bilder seg selv i litt mer høstlige klær. Det ble plutselig forandring i planene og jeg ble med kjæresten og Chaplin til Dalsbygda hvor de skulle gå på rypejakt. Det var en lang biltur hvor vi blant annet møtte en gjeng med sauer, og vi hadde en helt fantastisk uke oppe på fjellet. Jeg fikk endelig sett Dalsbygda kledd i sin høstlige pryd og tok masse bilder. Før jakten startet gikk vi en skikkelig tur og da jakten var i gang tilbragte jeg dagene i hytten med eksamenslesing. Jeg tok flyet hjem da svigers dro opp siden jeg skulle ha min aller siste eksamen, noe som var utrolig godt å få unnagjort. Så kom åpningen av Stavanger Konserthus der Stavangerpolitikerne, kulturfolk, kjendiser og kongelige hadde en heidundrende feiring. Vi fikk se en utrolig flott åpningskonsert, vi spiste god mat og jeg fikk hilst på Lido Lido som var like hyggelig som jeg hadde forestilt meg. Skrivelysten min blomstret, og endelig kunne jeg gi meg hen til å skrible ned alt mulig. Men så kom den vondeste dagen av alle, vi mistet vår kjære morfar, den fineste personen jeg vet om. Jeg skrev den personlige teksten I hjertet mitt for alltid om min kjære morfar og jeg fikk så mange fine tilbakemeldinger fra både dere og andre jeg kjenner, det varmet et sørgende hjerte. Så utgangen av september ble trist, men jeg tror på at man skal hedre de man savner med pågangsmot og glede, og det har jeg valgt å gjøre med min kjære morfar.

14 comments

  1. Fikk du se Spice Girls, du!!!! Shaisssseeeeeh! Det hadde jeg lett gitt en arm for. Hehe!

    Takk for kommentar. Gleder oss til Oh Chérie jeg også. Koselig at du har funnet bloggen min. Jeg leste litt på bloggen din før i dag, men rakk ikke legge igjen et lite vink. Var på jobb, serru.

  2. Spennende sommermåneder du hadde, og ikke minst utrolig spennende med reisen til Colombia og alt du fikk oppleve der. Kjempe mange fine og flotte bilder, og hunden er jo super søt:) Jeg har hund selv også, som i skrivende stund venter på at jeg skal legge vekk bloggen så han kan få tur;)

    1. Takk, så koselig! Hehe, ja kassetcover er utrolig kult. Jeg kjøpte mitt på Glitter, de hadde rosa og sort, perfekt for kjønnsrollemønsteret eller hva? Kjæresten fikk i alle fall sort og jeg fikk rosa, and I love it 😉

Legg igjen en kommentar

