My weekend

Min helg gjennom Instagram, jeg elsker den appen! (følg meg: luisafernandadelmar)

❤ Masse trening, jeg har gangsperr til tusen i dag, digg.

❤ Sukkertøy på neglene, barnslig, men når det er helg er alt lov.

❤ Kvalitetstid med mamma; shopping og middag på Ostehuset.

❤ Drømmekjolen, velkommen Feline fra Samsøe Samsøe.

❤ Blanc fra Essie skal testes denne uken.

❤ Proteinmuffins alá Kamilla, supergode!

❤ Tur i verdens fineste del av Stavanger, tenk at jeg vokste opp med slik utsikt.

❤ Søndagsmiddag hos mamma, pappa og lillebror. Fiskesuppe m.m.!

Og så må jeg gi et stort ❤ til dere som har gitt meg så fin tilbakemelding på forrige innlegg, til nye følgere på Bloglovin og til alle dere som har vært innom i løpet av helgen.

Ha en fin mandag alle sammen!

bloglovin

33 kommentarer

  1. Nå har endelig instagram kommet til Android, så nå følger jeg deg 😀 Men jeg har faktisk glemt helt bort å bruke det selv! Elsker jo appen, så nå er jeg nødt til å bli flinkere å ta bilder med telefon gjennom dagen 🙂 Så moro at du har fått nye følgere! Ha en super dag 🙂

  2. Åå, det høres ut som ei herlig helg!! Så lekre negler, elsker dei søte, duse fargene.. og muffinsene såg kjempegode ut!! Så digg at du har fått trena masse, eg trente på lørdag og skal jammen trene straks også, så endelig er eg og i gang, hurra 🙂 Ha ein herlig mandag fina!!

  3. sv: Jeg er helt enig at media skaper kvalme med alt fokuset om terroristen.. Ble skikkelig oppgitt da jeg lest bl.a.: «Breivik lover show i retten». Det er fælt at media fokuserer så mye på han, når det er så mange flotte mennesker som er borte pga han :/ Jeg må holde meg oppdatert selv, men som du også sier, så vil jeg ikke bli oppslukt av saken.

  4. Så gøy! Jeg skal få meg Instagram selv snart, har bestilt meg ny iPhone nå så da er det virkelig på tide 😀

  5. Åh, det hørtes jo ut som en perfekt helg! Har lyst å kjøpe meg ny mobil jeg, bare så jeg kan få meg instagram!

  6. SV; Det gjør jeg jo allerede, trener omtrent kun styrke! Forstår ikke hvordan jeg kan ha såååå lav muskelmasse, tenker hvor katastrofalt det må ha vært før når jeg ikke trente i det hele tatt.. haha!

Legg igjen en kommentar