Gult er kult

20120418-205056.jpg

.. og det er hvitt og. Eller hva syns dere?

Fikk denne fine gule lommeboken i posten i dag fra fine Monique, den blir en fin vikar for min MBMJ. Størrelsen passer perfekt til clutch. Ellers prøver jeg å bli vandt til mine hvite negler, og jeg tror jammen meg dette blir en hit denne sesongen.

Innlegget om pulsklokke kommer forresten i morgen kveld eller fredag. Hvis dere har noen konkrete spørsmål ang. pulsklokke og trening så kan dere jo komme med dem nå så skal jeg få svart i innlegget.

PS: Liker dere interiør? Ja da må dere titte innom Nord Design!

Nå må jeg tilbake til litt bachelor-jobbing, tuddelu!

bloglovin

24 comments

  1. I like it 😉 skulle oenske jeg var litt flinkere til aa bruke neglelakk selv…er saa lite jentete paa det omraadet..hater aa sminke meg, ordne haaret og alt det der, men beundrer alltid andre som gjoer det 🙂

  2. Såå fin! Og gult er kult 😉 Hvite negler er så fint. I hvertfall nå fremover, så tror jammen meg jeg skal slenge meg med på trenden. Pleier å være en hit hos meg også om sommeren 🙂 Nord er bra, så mye fint.
    sv: takk. Han er ikke så mye å passe på da voffsen sover for det meste. Begynner å bli gammel han 😛 Ha en fin fredag og god helg! =)

Legg igjen en kommentar

