Toms in my ❤

Dere vet jeg elsker Toms, nå vet dere det i alle fall. I vår kjøpte jeg meg et par rosa Toms, og jeg elsker dem, de har vært mine trofaste sko denne sommeren. Ikke nok med at de er utrolig søte, behagelige og alt det der, så var det faktisk nesten bare disse skoene jeg har fått på meg på begge føttene pga ankelen min. Men grunnen til at jeg elsker dem, og gladelig betaler noen hundre for et par, er at de faktisk gjør en forskjell for noen andre som trenger det. Jeg skrev litt om formålet da jeg kjøpte mine Toms. Nå vil jeg vise dere en fin liten filmsnutt om samarbeidet The Row (Ashley Olsen & Mary-Kate Olsen) har hatt med Toms.

 bloglovin

14 kommentarer

  1. Har lenge hatt lyst på slike. Aner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt. Liker hele konseptet, i tillegg til at skoene er fine. Nå er jo sesongen på hell, men jeg legger like gjerne et par i «spar penger til dette»-mappen min på macen, så havner de nok i skosamlingen om ikke så alt for lenge 🙂

  2. Vurderer å kjøpe et par slike for å ha på laboratoriet 😉 Jeg må nemlig kjøpe nye sko som brukes kun der, så i og med at jeg er mest glad i hæler og converse til vanlig, så er dette en utmerket anledning til å endelig skaffe et par Toms! De støtter jo også en god sak, og det er jo det beste 🙂

Legg igjen en kommentar