1 uke igjen

We❤it 

En ny uke og nå er det bare en uke igjen til valget. Og for de som har sett The Big Bang Theory, så vet dere kanskje hvilken sang den over er. Den sangen som må synges for Sheldon når han er syk, og nå må noen synge den for meg. Hvor typisk er det ikke at immunforsvaret mitt skal svikte meg nå, en uke før valget. 

Denne helgen tok jeg helt fri fra nettet, vi var nemlig på hytta. Det var utrolig godt å være på hytta igjen, vi har jo ikke vært der i hele sommer pga foten min. Man må nemlig gå en lang og bratt gressplen, og med brukket ankel og krykker er det virkelig en utfordring. Men det gikk mye lettere enn jeg forventet, tok masse pauser på vei opp, og ble trillet i trillebår på vei ned, følte meg nesten som en prinsesse. 

På vei hjem i går begynte jeg å kjenne et kriblende ubehag i både nese og hals, og nå sitter jeg her da og føler meg smålig kaputt. Men finner fram alle triksene i boken for å bli fort frisk, føler faktisk jeg er litt bedre allerede. 

Håper dere har hatt en fin helg!

 bloglovin

10 comments

  1. Ånei!! Da ble det din tur ja.. Æsj! Jeg er endelig bedre idag, så håper virkelig det ikke varer så lenge for din del heller.. Du må bli frisk til lørdag!!!;)

    Goood bedring fineste!

  2. Så deilig å ta fri fra nettet og dra på hyttetur! Men synd du ble dårlig når du kom hjem 😦 Håper virkelig du blir frisk snart, god bedring til deg :-))

  3. Nåååh likte det bildet ja, gleder meg til serien starter igjen! Synes jeg ser for meg deg der du ble trilla, hehe litt av et syn tenker jeg. Hvor er bildene?? Men trist å bli syk etter ei så kos helg da! God bedring

Legg igjen en kommentar

