New in

Jeg måtte innom Bianco for å se om de var så fine i virkeligheten, og det var de. Umulig å ikke bli betatt etter å ha sett dem på Anne fra The Hybridize, pluss at de gir meg en liten følelse av Miu Miu Mary Jane platforms.

Det går mot sommer og da er tøysko et must for meg, og i år måtte det bli et par Toms, ikke bare er de supersøte, men de støtter et godt formål. For hver Toms skopar som kjøpes, vil Toms gi et par nye sko til et barn i nød. Fattige barn er kanskje de som vandrer bokstavelig talt i mest dritt i verden, og mange av dem har ikke sko til å beskytte føttene sine. Heldigvis finnes det mennesker som Blake Mycoskie fra Toms. Jeg gikk for et lyserosa par, men er rimelig sikker på at jeg kommer til å investere i et par til i en annen farge. 

34 comments

  1. Kjempeflotte hæler, høye men så jo skikkelig stødige ut og, som er bra for noen som ikke har balanse hehe

    Toms sko har jeg aldri hørt om før, men tror jeg må sjekke de ut, kjempeflott formål.

    Sv/ Du skal se det siste året flyr avgårde og plutselig sitter du der, ferdig! Det skjedde her. Første året gikk fort, andre enda raskere, og det siste var over på et blunk, rart! Det er egentlig skummelt og spennende på samme tid. Hva skjer nå liksom?! 😮

  2. Så fine sko! 😀 Elsker de fra bianco!

    Svar: Perlesnora er fra gina tricot, kjøpt i påska så de har det sikkert fremdeles 🙂 Etuiet er kjøpt på forever21 for sånn.. 3 år siden, så det er det litt verre med. 😛

  3. Kjempe fine sko:) likte at toms sine sko gave noe videre etter man har kjøpt de:)
    SV;
    Takk Luisa:) Har hatt en kjempe fin helg hittil,har fått unnagjort litt pensum. Men skal gjøre mer i dag! håper du har hatt en fin helg hittil!:)

  4. Jeg har også de sorte skoene, men jeg lover deg etter en kveld på byen kjennes det ut som du har dunket tærne i en murvegg 😛

    SV; Det var et godt tips, jeg har allerede de typene som heter love og harmony 🙂

  5. Å, flotte sko! Heldig du:)

    Ja, jeg trenger virkelig en fresh up. Bare synd at det skal være så dyrt å gå til frisør. Skulle ønske jeg klarte å stripe håret mitt selv, hehe.

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

