The golden dress

The golden one

Jeg måtte bare.. Utrolig greit for oss i Stavanger som ikke har Zara at vi kan bestille på nettet nå. 

Det har ikke vært så mye tid til internett og slikt i dag, men jeg fikk stukket innom posten og hentet en liten pakke, eller to, en til meg og en til dere. Jepp, stemmer det, i morgen blir det KONKURRANSE! Så husk å titte innom i morgen for da legger jeg ut en litt forsinket sommerkonkurranse. 

I mens kan dere stikke innom Fab Fashion For Less, for hun har en temmelig fin giveaway for øyeblikket. Klikk på bildet under for å komme til den.

 bloglovin

22 comments

  1. Så stilig kjole:D Jeg kler ikke gull, men det er jo egentlig fordi jeg har totalt mangel på hudfarge:p Fine du er sikkert nydelig i slikt:D

    oh, konkurranser er gøy:D

  2. Nydelig! Vurderte den jeg også, men så har je en kjedelig vane med at jeg alltid vil ha lange ermer 🙂 Denne kommer til å se FANTASTISK ut på deg!!

  3. Utrolig fin kjole 🙂 Finner aldri noe på Zara som sitter fint på kroppen jeg. Opplever også at størrelsene er helt rare :p Men skal flytte til Trondheim nå da, så da ender jeg sikkert opp med noen plagg fra Zara som passer – forhåpentligvis 😉

  4. Like your blog ! Too bad I don’t understand a word you’re saying 😦 anyway, HOW COOL IS THAT DRESS??? Would love to have it as well, to wear it with a little black belt and the highest pumps I can find in my closet ! The blue bag is pretty as well !

    http://www.fashion-freaks.be

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

