Last CFW favs

I disse Fashion Week tider blir det en del runway-bilder, her er det siste fra Copenhagen Fashin Week for min del. Her har jeg plukket ut noen siste favoritter blant alle de flotte visningene som har vært. Det var nesten umulig å velge, kan trygt si at det er mye å glede seg til neste vår og sommer.

Nå er også Oslo Fashion Week og Stockholm Fashion Week i gang så det vil komme noen bilder derfra og etterhvert. Jeg hadde utrolig lyst til å dra til Oslo denne uken, men den planen ble lagt på hylla da jeg brakk ankelen, så jeg får nok en gang beundre på avstand. 

PS: Nå regner jeg med at premien snart kommer i posten, og da kjører jeg i gang konkurranse!

Baum und Pferdgarten

Munthe plus Simonsen

Stine Goya

Wackerhaus

bloglovin

22 comments

  1. SV;Jupp,hehe:) Begynner å bli en erfaren Ebay-shopper! 🙂 Skal holde meg unna der;går fort mye penger når man først begynner. Har ikke lest mye av bladet ennå,men gleder meg til å lese intervjuet med emma watson:)

  2. Toppen fra Urban Outfitters er kjøpt noe, er onesize 🙂 Love it, i dag snik lånte jeg den. NNei, hun har desverre ikke noe blogg, men jeg sa til henne at du syns hun burde skaffe seg det 🙂

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

