Competition time

Da setter jeg i gang den litt forsinka sommerkonkurransen, ettersom jeg ikke har hatt muligheten til å dra ut å lete etter premie til dere, så bestilte jeg på nettet. Håper dere liker farger, for det er det den handler om. Premien er 2 neglelakker fra Essie til en verdi av 99 kr og 2 valgfrie hjemmelagde makrame-armbånd. 

Oransje negler har vært en hit i sommer og denne lakken heter Bright Tights og den rosa heter Knockout Pout og har vært min favoritt i sommer. Essie-neglelakkene er kjent for sin gode kvalitet og fantastiske farger.

Vinneren skal selv få velge fargekombinasjon på de 2 armbåndene. Fargene dere kan velge mellom er: rosa, lilla, gul, oransj, limegrønn, grønn og vinrød. (Blå har jeg ikke mer igjen av og de hadde det ikke i butikken sist, men kanskje de har fått mer så det skal jeg undersøke) 

Alt du trenger å gjøre for å delta er å legge igjen en kommentar under dette innlegget, følg meg på bloglovin, og legg gjerne ut konkurransen på bloggen din dersom du har det og link den inn til meg eller del dette innlegget på din facebook. 

Konkurransen avsluttes torsdag 18. august

bloglovin

37 comments

  1. Ooh dette likte jeg! Skal slenge meg med her vettu=) Herlige farger, skikkelig sweet sånne som jeg liker. I det siste har jeg også begynt å sett på sånne neglelakker, men har ikke kjøpt ennå. Så da passer dette bra=)

  2. Slenger meg med jeg også 🙂 Flotte armbånd og nyyydelige farger på de to neglelakkene. Likte spesielt godt den orange 🙂

    Du har en fin blogg forresten! La deg under favoritter da jeg kom over sushi innlegget ditt 😉
    Ha en hærlig helg.

  3. åååååå jeg vill tusle rund i La Mar armbånd ❤ 🙂 hihi! Følger deg allerede på bloglovin, og har lagt ut en link på bloggen min til konkurransen. Legger aldri slik linker i innlegg, men la den godt synlig i sidemenyen min 😉

  4. Tilbaketråkk: Happy friday « la Mar
  5. Nydelige premier! Har akkurat gått rundt og sett etter den perfekte rosafargen på negllakk, så kunne ikke unngå å melde meg på nå som jeg er tilbake på nett! 🙂

  6. Spennende! Melder meg på! Har allerede lagt det ut på min facebook, og skal også legge ut på min facebookside for bloggen. Samt eget innlegg om konkurransen kommer iløpet av helgen:)Følger deg på bloglovin fra før av:)

  7. Tilbaketråkk: Lørdagsgodt « la Mar
  8. Tilbaketråkk: Konkurransetips |
  9. Fantastisk konkurranse! Så koselig med noe personlig, som du faktisk har tatt deg tid til å lage! Heldig jente som vinner dette 🙂
    Jeg blir selfølgelig med!!

    God søndag til deg!! Håper foten din føles bra, selv om krykkene blir med litt til 🙂 Før du aner det er de kastet langt bort 🙂

    Klem!

  10. Tilbaketråkk: Inspirational « la Mar
  11. Tilbaketråkk: Swedish favs « la Mar
  12. Tilbaketråkk: Høstfavoritter « la Mar
  13. Kjempefin premie! Den hadde vært morsom å vinne.
    Følger deg på bloglovin, men har desverre ikek blogg, ellers skulle jeg gjerne srevet om det der.

  14. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

