Max uflax

20110626-073734.jpg

Av en eller annen grunn så ville ikke juni måned behandle meg godt. Det skal sies at bryllupet var fantastisk som forventet, mye god mat og herlige mennesker. Dessverre endte kvelden ikke så bra for meg, den tok en brå slutt på dansegulvet og nå ligger jeg på sykehuset med brukket ben. Er det mulig?

Uff, det var den ferien. Men jeg skal likevel fokusere på det positive, jeg er jo verdens heldigste jente, med litt uflaks.

Dette er en ny opplevelse for å si det sånn, men jeg takler det overraskende bra.

26 comments

  1. Uff 😦 Jeg brakk faktisk beinet sommeren for tre år siden etter en litt uheldig kveld på byn. Det var kun en uke før jeg skulle reise til USA med familien til kjæresten min og være vekke i tre uker.. Utrolig kjipt, men det ble heldigvis en veldig bra USA tur fordet 🙂

  2. Sykt, det er nesten sånn man kaller komitragisk. Utrolig kjipt uansett, masse god bedring 🙂 Du får bare tenke at det kunne vært verre, selv om det også kunne vært mye bedre!

  3. nei og nei Luisa, er det mulig? du er skikkelig uheldig for tiden 😦 Må du ha gipsen lenge?
    (god anledning til å sitte foran mac’en og trøsteshoppe da!) Ha en ellers fin søndag 🙂

  4. Ååååh, så uheldig 😦 Masse god bedring!! Håper du får gjort det beste ut av det, tross det er dødskjipt. Klem!

  5. HUFF så utrolig kjedelig!! Ønsker deg riktig god bedring og kan vel si at jeg føler med deg. Har brukket en del opp gjennom tida, så jeg vet hvordan det er. 😛

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

