The dress

Sykehuslivet er ikke noe å skrøyte av, det er rett og slett kjedelig, men jeg er heldig som har hatt en del besøk allerede. De som jobber her er også utrolig hyggelige så det hjelper litt. Alle de fine kommentarene deres og god bedring ønskene jeg har fått av kjente og kjære hjelper også på humøret.

Her er kjolen jeg hadde i bryllupet. Flere av dere har sagt at dere ville se den, og jeg vil jo vise dere den. Måtte finne bildet på Malene Birger sin nettshop. Er den ikke fin?

20110626-190027.jpg

Jeg koser meg med bloglovin app på iPhonen, men syns det er litt slitsomt å skrive kommentarer, derfor er det litt stille fra min side, men jeg er innom skal dere vite!

15 comments

  1. Nyyyydelig drøm av en kjole! Den fargen må ha vært midt i blinken til deg:)
    Håper ikke du kjeder deg alt for mye, og får slappet godt av! Klemmer!!

  2. den var utrolig fin, helt enig at fargen har sikkert vært kjempe fin til deg. fortsatt god bedring 🙂

Legg igjen en kommentar

