This is Luisa, part 3

20121110-195429.jpg

Hvordan vil si klesstilen din er?

Den er veldig variert, jeg liker veldig godt klassiske plagg med spesielle detaljer, men jeg kan ikke si at jeg har en helt klassisk stil fordi jeg elsker å mikse litt. Jeg har også en forkjærlighet for streetstyle og etnisk inspirerte plagg og tilbehør, jeg elsker fargerike smykker, skatesko og slikt like mye som jeg elsker fine skjørt og bluser. Forrige innlegg viser hvordan jeg går kledd for tiden, blir mye strikk, skjørt eller bukse og store skjerf.

Bruker du ofte biblioteket der du bor?

Jeg brukte det en del da jeg studerte, spesielt når vi skrev bacheloroppgave. Men jeg er helt klart ikke flink nok til å bruke det ellers, og det har jeg planer om å gjøre noe med. Biblioteket er noe av det mest dyrbare i en by og et tettsted etter min mening, og det må man virkelig ta vare på. Så mye kultur og kunnskap på en fysisk plass er en skatt for ethvert samfunn.

Litt random spørsmål,men tror du papir bøker er på vei ut ettersom e-bøker kommer stadig mer på marked?

Jeg håper ikke det. Det er jo mange som sier det, og i politikken så ser vi jo at lesebrett og slikt tar over for papirene og det er helt greit i et miljøperspektiv. Men ingenting kan måle seg med å ha en bok i hendene, bla side for side og putte inn bokmerket før man legger boken fra seg. Hva er et hjem uten bokhylle? Nei uff, jeg elsker bøker, så jeg håper de overlever denne digitaliseringen.


20121110-194822.jpg

Hvis du skal kose deg skikkelig en helg hva pleier du å gjøre?

Så lenge jeg har folk som jeg er glad i rundt meg så er det jo fint. Men helgen hadde blitt perfekt med fint vær, litt kjærestetid, litt venninnetid eller en god fest med gode venner. Middag med foreldrene mine. Og ikke minst en lang tur ute i naturen med min kjære og Chaplin. Slike helger elsker jeg! Hyttehelg er også digg, bare meg og guttene mine!

Er du sports interessert?

Ja veldig! Favorittsporten min er fotball, jeg har vokst opp i en skikkelig fotballfamilie og har jeg spilt selv i 10 år. Hadde faktisk planer om å spille igjen, men den planen gikk jo i vasken i fjor da jeg brakk ankelen. Jeg har også spilt tennis så det syns jeg er gøy både å se på og spille selv. Ellers liker jeg langrenn veldig godt, Marit Bjørgen og Therese Johaug er to av mine heltinner.

Hva vil du bli når du blir stor?

Nå spør du vanskelig! Jeg vil bli så mangt. Jeg vil bli en slik flink og engasjert dame, jeg vil bli mamma, jeg vil bli en sprek dame osv….

Hvilke blogger liker du?

Det er veldig mange, jeg liker alt fra hverdagsblogger, treningsblogger, moteblogger til politiske blogger. Jeg hadde en fast spalte som het Bloglove (den finner dere under kategorien Bloglove) der jeg har portrettert flere av mine favoritter og så skal jeg snart oppdatere siden som heter «Fine blogger» slik at dere kan se hvilke blogger jeg setter ekstra stor pris på.

Hva motiverer deg i hverdagen?

Kjærlighet. Åh, jeg er en klissete romantiker, dere kan elske det eller hate det. De som gir meg styrke og mot er de som viser meg at de tror på meg, at de er stolt av meg og at de viser at de er glad i meg. Det motiverer meg til å være den beste utgaven av meg selv i hverdagen (og i helgen). Jeg blir også motivert av at jeg ønsker å bevise noe for meg selv, at jeg faktisk kan være så god som jeg ønsker å være.

Hva gjør deg glad?

Fin musikk, å føle meg bra, trening, god mat, Chaplin, de dagene jeg kjenner at jeg virkelig nyter livet, latter, fine mennesker, å kysse, opphold, en spennende bok, fine klær, reising, å late meg, sjokolade, biltur, P3, Instagram og blogg, å skrive historier, å være flink i noe, og kjærlighet da.

Hva er din favoritt blogg?

Vanskelig, det er så mange som er veldig ulike og som jeg liker like mye. 

 Follow on Bloglovin

13 comments

  1. Flotte og fine svar:)
    SV;Takk:) Håper selv at det går min vei med skolearbeidet:) Er litt smånervøs for fremføring pga det er noe jeg ikke liker. Men jeg får bare bite i det sure eplet og gjøre det:)

  2. Jeg digger det høyre bildet i midten, deg med farger!! Oi, visste ikke at du også var ei fotballjente;) Liker disse innleggene dine jeg altså! Du virker så ei veldig reflektert, jordnær og koselig jente=)

  3. Liker når du skriver slike innlegg.. det er faktisk interessant å lese i motsening til mange andre sine! Er så enig i det du sier om papir bøker! Noen ting MÅ bare holdes litt «gammeldags». Samme med kalendere og to do lists.. så mye kjekkere å skrive for hånd i en notatbok for eksempel! 🙂

Legg igjen en kommentar

