Feelin’ hella cool tonight

Det er en løgn, det var i går. Den sykeste og morsomste helgen på lenge går mot en ende.

På fredag ble jeg slått i fleisen av fortiden, på en veldig bra måte skal det sies. Jeg var på reunion med ungdomskolen, ti år har gått, noen hadde jeg ikke sett siden den junidagen i 2002, siste skoledag. Det var skremmende morsomt, vi er så forandret, men likevel så like. Stemningen som for ti år siden var merkelig, teit og til tider jævlig, var alt annet enn det, den var fantastisk og jeg lo ca hele kvelden.

20121118-192801.jpg

I går var jeg i mer kjente trakter. I en stue nær sentrum, møblene er tilfeldige, de er ikke til pynt, de er til å brukes. Flest mulig sitteplasser, lysende bilde på veggen av et vannfall som forøvrig ble funnet i en kontainer, kunst laget av han som bor der, et nittitals kjøkkenbord med to turntables (hvor av ett av dem helt ubrukelige), LP-plater i haugevis, kjente og ukjente. Alt for å ønske en god venn velkommen hjem. Og så måtte vi på Gnu, der ble vi møtt av blant annet From 93 till Infinity, og enda flere kjentfolk. Vi ga oss på topp, det er best slik.

20121118-192832.jpg

Om jeg er sliten i dag? Ja visst, men det er verdt det. Så mye kjærlighet, latter, bisarriteter og samtaler på to kvelden, det kan man leve på en stund. Åsså er det lite som er mer digg enn en skikkelig slapp søndag. Det er sjeldent jeg gidder å legge ut om hva jeg har gjort som om dette skulle være en dagbok, for det er det ikke, men disse kveldene vil jeg huske. Nå må jeg avslutte, vi ser på Exit Through the Gift Shop, en dokumentar om en rar fransk dude og gatekunst, må ses! Håper helgen deres har vært fantastisk ♥

 Follow on Bloglovin

15 comments

  1. Høres ut som en meget bra helg! 🙂 Jeg husker reunion som vi hadde i fjor også. Meget artig! Håper den kommende uken din blir suveren også ❤

  2. Hørtes ut som en perfekt helg! All grunn til å ha en slapp søndag 😉 Og reunion hørtes jo bare utrolig morsom ut 🙂 Håper du får en fin uke søta!

  3. Virker som en herlig helg med reunion:)
    SV;Takk kjære Luisa:) koselig å vite at du heier på meg! Kommer nok til å sees snart igjen i bloggverden:) Greit å få luftet tankene før eksamen også:)

Legg igjen en kommentar

