Native

Jeg har lekt med selvutløseren, ikke kjempegøy så leken ble kort, men jeg ville jo vise dere den fine toppen jeg fant til en billig penge på Gina Tricot forrige uke. Elsker fargene, mønsteret og det myke stoffet! Og jeg har jo lovet litt flere bilder av meg selv så da må jeg følge opp. Jeg hadde en ordentlig bra styrkeøkt i dag og gleder meg allerede til i morgen, da skal beina, ryggen og bicepsene trenes. Nå skal jeg derimot legge meg, en god nattesøvn er gull verdt.

Natta 

bloglovin

25 kommentarer

  1. Den er så fin! De har mange fine topper på Gina nå 🙂 Og du så bare kjempesøt ut! ❤ Fina 🙂 Nattesøvn er gull verdt ja, god natt!

  2. Så herlig med bra styrkeøkt 🙂 Ja, flere bilder er fint! Og genseren din var utrolig stilig!! Du kledde den 🙂 Ha en fin dag i dag og lykke til med treningen:)
    Sv. Uff da. Håper ankelen blir i orden etterhvert med legebesøk og behandling. Tvi tvi! Mitt ben er veldig vondt.. Mulig løpekne, men skal til MR for å finne ut av det.

  3. Jeg elsker det mønsteret på genseren! Har sett at H&M får inn noe i det, og jeg gleeder meg! 🙂

Legg igjen en kommentar