Bloglove #18

Fine Julie er ei stavangerjente som bor og studerer i London. Jeg kunne like gjerne vist bloggen hennes i den andre faste spalten min, «The Fashion Blog», men siden hun er en av oss ville jeg heller gi henne litt bloglove. Bloggen hennes handler altså om mote, men jeg skal ikke skrive så mye fordi jeg vil heller vise dere noen av bildene hennes. Hver gang Julie legger ut antrekk så blir jeg så glad og inspirert, dere forstår vel hvorfor når dere titter på bildene under. Jeg må heller ikke glemme å nevne at Julie er en av Vixen-finalistene i kategorien «Årets Nykommer» og dere kan stemme på henne her.

Julie Gartha

___________________________________________________________________________

bloglovin

30 comments

  1. i love when you do the blog love series because it gives me new blogs to check out when i har fritid. and i really and desperately need her teal/sea green skirt! LOVE it.

  2. For det første, beklager at jeg ikke har vært her på evigheter. Som du vet har jeg ikke vært helt tilstedeværende i bloggverdenen. Forhåpentligvis titter jeg innom litt oftere fra nå av! Må legge til at bloggen din ser kjempeflott ut nå!

    Skal absolutt sjekke ut bloggen over, er alltid på utkikk etter bloggere med inspirerende stil. Og å lese om et liv i London som jeg bare kan drømme om er også helt greit 😉

  3. Åh, herlig! Takk for tipset 🙂 Alltid gøy å lese om noen som bor i utlandet, spesielt i en så flott by som London 🙂 Julie hadde noen utrolige fine og kul stil! Farger i hverdagen er innspirasjon, i hvertfall nå som vi nærmer oss våren. Ha en super fin torsdag Luisa (fint navn forresten) 🙂

Legg igjen en kommentar

