Inspirational

Ingenting er som å starte uken med litt inspirasjon. Det er litt deilig å kunne drømme seg bort i all slags vakre bilder før man tar virkelig fatt på travle dager. Jeg merker at dette halvåret kommer til å være det travleste på lenge med både bachelor, jobbsøking, forelesninger, 4 eksamener og møter, i tillegg så skal jeg jo ha tid til min lille familie, venner, trening og masse gøy. Jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg litt, er det lov? Hehe, bring it on sier jeg. Men i slike travle tider så må man jo ta en pust i bakken og hente inspirasjon til å kjøre på, og det skal også prioriteres. 

Og siden jeg først snakker om inspirasjon, har dere sjekket ut den nye bloggen Dagens Interiør? Hvis ikke så syns jeg dere skal gjøre det asap! Flinkingene som står bak er selvsagt Marie og Dennis fra Dagens Outfit. Jeg er 100% sikker på at her vil man kunne hente masse inspirasjon fremover, gleder meg masse til å følge med. 

Ha en fin mandag alle sammen!

bloglovin

25 comments

  1. Herlig med inspirasjon 🙂 Weheartit har nærmest blitt en del av livet mitt, MÅ innom hver dag, og bruker alt for mye tid der. Men inspirasjon er fint og viktig. Og travle tider er gjerne fine tider, så lenge man er travel med ting man liker 🙂 Ha en herlig dag, og uke, fine deg!

  2. Herlige bilder som alltid:) Høres ut som du har en spennende tid i vente syns jeg – ingen utdannelse uten MYE stress hihi. Mamma eier forresten en butikk i sentrum i Stavanger, Kjoledamen der hun designer sine egne kjoler og tar en litt andre merker også. Vi var på G&I messen for å stille ut noen 50- og 60tallskjoler som hun har fått argentur på her i Norge:)

  3. Så spennende! gleder meg til jeg har et halvår igjen på skolen og kan begynne å tenke ut hvor jeg vil jobbe. 2 år igjen, heldigvis! Ikke akkurat klar for jobbsøking etter et halvt år på skolen;-P

    Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å følge med deg;-)

  4. Herlig inspo. Har et travelt halvår foran meg jeg også, men skal bli godt når det er omme 🙂 Gleder meg igrunn litt til kjøret jeg også, så jeg bare kommer inn i en bra rytme 🙂

    Ha en fin kveld, Luisa 🙂

  5. Det konseptet har jeg ikke fått med meg. Skal selvsagt sjekke det ut 🙂 Og litt inspirasjon er alltid bra. Både mote og interiør.

  6. Åh, det er SÅ lov til å glede seg til en ny uke med mye på programmet. Har det på samme måte. Gleder meg hver søndag til en ny uke starter. Er glad i å ha mye forskjellig å gjøre 🙂 Men 4 eksamener og bachelor, hva studerer du og skriver om? Lykke til i alle fall 🙂 Og takk for super inspirasjon på en tidlig tirsdagsmorgen! Ha en flott dag! 🙂

  7. Pust godt inn, og kast deg ut i det. Ukene kommer alt til å gå slag i slag helt til helgen kommer (merker i allefall at det er slik hos meg) og helgene gir deg så vidt et lite pusterom før du må i gang igjen! Men det er deilig å se tilbake på det og alt du har fått til, selv om det virker uoverkommelig der og da…. Stå på!

  8. Enig med deg, herlig å se på inspirerende bilder og drømme seg bort. Ønsker deg lykke til med skole, jobbsøking etc. Det går nok bra 🙂

Legg igjen en kommentar

