Vinneren er..

Jeg måtte selvsagt gå på random.org for å velge vinneren for som dere vet så har jeg beslutningsvegring, og denne gangen ble det nr 3.

Som var ingen andre enn Titti!!! Ei nydelig jente som faktisk har en utrolig fin blogg, anbefaler alle å stikke innom. En e-post er på vei til deg 

_______________________________________________________________

Tusen takk til alle som har stemt på bidraget mitt i Polliani sin flotte konkurranse!

Jeg er helt giret på å vinne den konkurransen, og siden jeg gikk inn 1 uke etter de andre deltakerne så må jeg jo kjempe ekstra hardt for å nå til toppen. Så hvis alle dere som er innom kan være så utrolig snille å hjelpe meg ved å trykke «Like» her. Jeg trenger ca 1000 stemmer, så hvis dere har stemt, så kan dere for eksempel spørre 1 eller 10 andre om de gidder å «Like» så kommer jeg et stykke. 

Jeg er superglad for hjelpen, og sender dere et god-helg-nuss gjennom 2 år gamle meg utkledd som en slags liten nisse på Halloween 

8 kommentarer

  1. Gratulerer til henne!
    Jeg skulle gjerne likt flere ganger!! Hihi. Men du har jo fått en del, wow 😀 Lykke til snuppa!

Legg igjen en kommentar