No words

Jeg har ikke ord. Så disse filmene på bloggen Ladybirds Nest. Jeg fylles med sinne, frustrasjon og sorg. Forstår ikke hvordan mennesker kan være så onde og barbariske. Fortsetter vi behandle jorden, hverandre og dyrene slik så ødelegger vi alt.

Advarer sterke scener i film nr 2.

English:

I have no words. Saw this films at the blog Ladybirds Nest. I’m filled with anger, frustration and sorrow. I can’t understan how people can be so evil and barbaric. If we keep treating the world, each other and animals like this, we will ruin it all.

Be aware of strong images in the second film.

14 comments

  1. Åååå. Jeg ELSKER delfiner. Jeg synes de er så vakre, og så utrolig nydelige. Får tårer i øynene av film nr.1 så jeg vil ikke engang trykke på play på nr.2. Det er så grusomt at disse nydelige dyrene blir behandlet på en så grusom måte, bare for at menneskene skal underholdes i noen minutter.

    1. Okei, jeg måtte se på nr.2 og… FY SØREN! Fyyyyyyy søren! Jeg har sett mange grusomme dokumentarer, blant annet Earthlings, men delfiner er noe jeg virkelig bryr meg om av en eller annen grunn. Så dette var ekstra vondt. Skikkelig vondt.

  2. Klarer ikke trykke på play på videoene, men kan jo tenke meg hva innholdet er. Blir kvalm og sint, og må bare prøve å stenge det litt ute for ikke å ramle sammen i gråt. Noen mennesker skulle bare aldri vert født..

  3. Jeg blir så sint og oppgitt, stakkars dyrene 😦 Forstår bare ikke at noen kan finne på å gjøre sånne grusomme ting. Det er helt uvirkelig!

  4. uff, orker ikke å se de etter jeg leser disse kommentarene engang.. HATER dyremishandling:(
    jeg tok bilde av en vannstråle, og et glass med vann som akkurat var blitt fyllt opp, på bloggen min:)

  5. Jeg husker jeg så en episode av Oprah som handlet om det med delfinene, er helt forferdelig grusomt at vi mennesker kan holde på sånn! Får helt vondt inni meg.

  6. Jeg kan bare ikke se sånnt, det brenner seg fast på netthinnen og jeg klarer aldri å bli kvitt bildene!!

    \ Hun er innom bloggen min i ny og ne, så hun kommer sikkert til å se at du har kommentert 😉 Men skal si det uansett, da blir hun nok glad 🙂

Legg igjen en kommentar

