XOXO

Nå har jeg spist en deilig frokost. Jeg elsker frokost, jeg syns det er det beste måltidet. Og ingenting er bedre enn en fersk episode Gossip Girl mens jeg spiser. Gled dere til å se den nye episoden, den er virkelig spennende! Men nå må jeg hoppe tilbake i bøkene.

English:

I have had a really delicious breakfast. I love breakfast, I think it’s the best meal. And nothing beats a fresh episode of Gossip Girl while I eat. You should look forward to see the new episode, it’s really exiting! But now I have to jump back in those books.

7 comments

  1. For en fantastisk start på dagen! Skulle ønske jeg kunne hatt slike morninger jeg òg. Elsker GG, men har faktisk ikke begynt med den nye serien enda. Tenkte å se hele i juleferien:)

    Ha en fin uke selv, søte<3

Legg igjen en kommentar

