Drumroll please!

Det er alltid vanskelig å bare plukke ut en vinner, ikke bare fordi jeg ofte rammes av beslutningsvegring, men fordi jeg skulle ønske jeg kunne gitt noe til hver og en av dere som gir meg motivasjon til å fortsette å dele viktige og uviktige ting fra livet mitt her på La Mar. Denne gangen får jeg nøye meg med å gi en liten gave til en av dere.

For å gjøre det så rettferdig som mulig så skrev jeg ned navnene deres på små lapper, la dem i en lue og trakk en lapp. Navnet som stod på lappen var Maria Helene, gratulerer! Du har vunnet et gavekort på 200,- fra Miinto.no.

20121217-111532.jpg

7 comments

Legg igjen en kommentar

