Instajul

20121218-133608.jpg

Jada, vi skal ha insta i alle former. Nå begynner julen å innta galleriet, her er et av mine julebilder. Jeg syns forresten at den siste nyheten om at Instagram skal utnytte brukernes evner til å ta fine bilder er skikkelig teit, hva syns dere?

Anyways, julegavene er i boks! På lørdag var jeg og kjæresten på gaveshopping sammen. Jeg elsker gaveshopping, da har vi en god grunn til å dra ut sammen og kikke i butikker og slikt. Kjæresten min, som mange andre menn, er ikke så utrolig gald i å dra på shopping. I alle fall ikke ofte. Men når vi først drar ut så er det så koselig. Vi handlet ca alle julegavene til familiene våre og så dro vi på Sjokoladepiken (som er en av de koseligste kafeene i Stavanger) og avsluttet byturen med meksikansk kakao (YUM!), cappuccino, eplemost og pils. Bra lørdag! Men jeg hadde jo noen gaver igjen å kjøpe, blant annet kjærestens, så den fikk jeg kjøpt i går. Jeg liker å pakke inn hjemme, så jeg holder et lite juleverksted for meg selv og koser meg med julemusikk eller tv-serier, alt etter som. Hvordan ligger dere an? Er dere cool eller blir blodtrykket skyhøyt når jeg spør?

Ha en fin tirsdag da ❤

13 comments

  1. Ble ferdig med alle gavene i november en gang, for aller første gang! Ganske herlig følelse. Er gøy å kose meg juleinnpakking hjemme.

    Ikke så begeistra over at de skal kunne bruke bildene våre uten noe som helst..

  2. Folk vil rømme Instagram om endringer blir som foreslått. Det går veldig imot opphavsretten som er en trygghet spesielt for oss nordmenn. Deiligå være ferdig med julegavene. Jeg også er det – skal bare ta et rolig frem mot jul nå 🙂

  3. Fint juleinstagrambilde:) Er alltid kos å pakke inn julegaver til julemusikk:)Alle julegavene er i havn hos meg:D

    SV;Tusen takk Luisa:D Det skal jeg gjøre ! Nyte ferien mot et nytt semester! 🙂 Synes dette halvåret har gått super fort og jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt semester å lære mer. Etter juleferien er det 5 ukers praksis:)

  4. Jeg er også ferdig med gavene. Må bare pakke inn. Det lurer jeg rett og slett på om jeg skal gjøre i ettermiddag når ungene er på rideskolen. Gleder meg!!!

Legg igjen en kommentar

