Instalately

20120826-204630.jpgForrige uke begynte jeg å jobbe etter en veldig lang og fin sommerferie. Foreløpig har jeg bare et par korte oppdrag, men jobb er jobb. Og jeg koser meg veldig med å ha nye rutiner og ikke minst med å lære nye ting. Jeg hadde også lunsjdate med ei venninne på fredag, og Stavanger viste seg fra sin beste side  og jeg måtte bare ta et snikbilde av den stilige damen som handlet blomster hos en av de koselig torghandlerne i sentrum. Jeg elsker når torget er fullt av blomster som på fredag, får skikkelig sommerfølelse av det.

På fredag hadde jeg premiere i å lage mojito, og må si meg fornøyd med resultatet. Så da ble det mojito, popcorn, nøtter og Kompani Orheim, filmen som er basert på min favoritt roman av Tore Renberg. Filmen var kjempebra, anbefaler den på det sterkeste! Lørdagskvelden ble tilbrakt på Rått & Råde festivalen. Det tok ett år med valpekos og ett år med ankelbrudd før jeg endelig fikk opplevd festivalen som finner sted ca 1 km fra der jeg bor. Har hørt alle konsertene fra terrassen, men nå var jeg der og fikk sett artistene med mine egne øyne, det var utrolig gøy. Superbra festival, fine folk og fabelaktige artister. Jarle Bernhoft var høydepunktet for min del, men det var kult å ha sett Purified in blood og Pet Shop Boys live. Jeg ble også positivt overrasket over Stavangerfolkets festivallooks, jeg så utrolig mange rå jenter og gutter i løpet av kvelden.

Nå lader jeg opp til enda en travel uke som skal inneholde alt det vanlige man må gjøre i løpet av en uke pluss veldig masse jobbing på ONS aka Oljemessa, en av Stavangers store happenings. Ha en fin uke alle sammen!

Follow on Bloglovin

15 kommentarer

  1. Hva jobber du med? Flotte bilder, og det er jo så koselig når det blomstrer i Stavanger:)) liker byen kjempe godt, og er faktisk på jobb her nå på Hinna.
    Tenker det blir mye å gjøre når olje messa starter:) kos deg masse:)

  2. SV;Har såvidt begynt,men det er litt omstilling å lese pensum ifht til vanlig skjønnliteratur:) hehe:) Fikk forresten jobben.SKal på opplæring denne uka:)

  3. hørtes som at du har hatt en fin uke, ahh nå frister det med mojito, får lage meg det så fort en anledning byr seg 🙂 ønsker deg en fin uke denne uka 😀

Legg igjen en kommentar