M.o.n.d.a.y.

Dere er så snille, takk for alle de fine ordene om Chaplin, han er kjempeherlig og verdens beste hund. Godt han ikke kan lese for han hadde blitt skikkelig cocky. Fikk ingen spørsmål i kommentarfeltet og de som sendte mail har fått svar der. Nå er jeg veldig klar for en ny uke, formen er utrolig mye bedre heldigvis. Kanskje bloggingen og blogglesingen tar seg litt mer opp. Jeg innser selv at jeg går inn i en svært travel tid nå så skal ikke si at det blir overengasjement på dette området, men jeg forsvinner ikke helt. Er innom for å ønske dere en fin uke!

Er det forresten noen av dere som er på Instagram? Legg igjen brukernavnet deres da. Jeg heter @luisafernandadelmar

bloglovin

10 comments

  1. Bra at formen bedrer seg. Jeg tror jeg kanskje snuser på en forkjølelse nå, så jeg skal hjem og hive i meg alt jeg kan av C-vitaminer etc. 🙂 Ha en flott uke 🙂

  2. Sv: B er fra østlandet, men ikke fra Oslo. Tror bare han begynner å bli en smule lei vestlandsværet, og kanskje også Bergen generelt. Ja, det er skikkelig vanskelig dette med fremtiden… (og sånn :P)

  3. Jeg venter fortsatt på at denne instagram skal bli tilgjengelig for android 😛 Når det skjer, da skal jeg legge deg til 😉

    SV: Håper din mandag er like fin som deg også 🙂

  4. Føler med deg. Går selv inn i en travel periode med eksameneksameneksamen! Men vil prøve å ikke bli fraværende på bloggen jeg heller 🙂

    Så fine bilder, Luisa:) Jeg vil også ha instagram, men da må man kanskje ha iphone?

  5. Ah, har prøvd å kommentere på hvert innlegg du har hatt! Men jeg får det ikke til, så nå prøver jeg igjen.. Haha! Tror det er noe feil med mailen og wordpress.. Så bildene av den skjønne hunden, og jeg ønsket deg egentlig god bedring ❤ Haha.. Klem fra meg 🙂

  6. Lykke til med den hektiske perioden! Det er ikke noe moro, men veldig deilig når den er over og man har fått gjort det man skal 🙂 Jeg ser frem til instagram kommer til android!! Håper det kommer snart, da skal jeg følge deg 🙂

Legg igjen en kommentar

