Dreams are today’s answers to tomorrow’s questions

 We❤it

Så utrolig gøy at dere liker de nye faste postene på bloggen. Det skal bli gøy å dele mine favoritter med dere. I går hadde jeg en kjempekoselig aften med noen flotte jenter, masse latter og herlig snacks. Nå er det helg for min del, jeg har vært hos fysioterapeuten og vi ser fremgang hver gang, så det er gøy, og så har jeg vært å tatt de siste stingene etter den lille skrueoperasjonen. Nå skal ankelen være i orden og jeg kan bare fortsette med opptreningen, så satser jeg på at jeg etterhvert kan kaste krykkene for fult. Men livet er uansett et helt annet enn da jeg hinket rundt, nå kan jeg gå langt uten at jeg blir så fort sliten og slikt så da kan jeg også bli litt mer sosial. Neste uke tenkte jeg meg en tur til byen på en liten shoppingrunde, har så lyst å gå innom favorittbutikkene mine, blant annet Monki. Nok babling fra min side, jeg kommer innom for å ønske dere en fantastisk helg, håper solen viser seg for alle.

Have fun!

Følg med på Bloglovin for å få med dere alle mine oppdateringer:

bloglovin

13 kommentarer

  1. Så fint at det er så god framgang! Har også lyst på en liten shoppingrunde, men har bare i dag klart å svi av liiitt mye på netthandling. God helg Luisa! 😀

  2. Så godt å høre at det bare går framover og framover – bare koselig med litt babling forresten 😉
    God helg til deg og!

    // Hehe, ja.. Jeg blir fort seende litt morsk ut uten gliset mitt 😉

  3. Kjempe fint å høre at du har fremgang med ankelen og fysioterapien! Ingen ting er bedre enn det! Blir fint å følge med videre på bloggen med de faste postene! Du får ha en kjempe flott helg Luisa!

    SV;Takk Luisa! Polyvore.com er morsomt å være inne på.

    // supert at du skal gå i fakkeltog!

  4. Takk, du også da :D:D Godt å høre at formen blir bedre !! Enn når det gjelder at du skal på shopping blir jeg bare super, duper, uber sjalu !! Jeg vil også. Butikkene i London kan glede seg til jeg får studielån for å si det slik :D:D:D:D

  5. Goood helg du fineste 😉 Jobbehelg på meg.. Men jeg overlever den 😉 Rop ut om du vil ha en shoppingbuddy neste uke 😉 Selv om jeg er blakk 🙂

Legg igjen en kommentar