Six things I wish I’d never done

– Skulle ønske jeg aldri hadde begynt på Historie for noen år siden, det perfekte studiet var jo rett foran nesa mi

– Skulle aldri ha satt UGG-skoene mine tilgjengelig for mitt lille valpebeist med skarpe tenner, det har vært en kald vinter

– Skulle ønske jeg aldri hadde sluttet på ballett og teater

– Skulle ønske jeg ikke hadde tvilt på meg selv, det har jo alltid gått fint

– Skulle ønske jeg ikke hadde brydd meg om hva andre har sagt i noen tilfeller

– Skulle ønske jeg aldri hadde … kommer seriøst ikke på mer

Ha en fin kveld videre, kommer sterkere tilbake i morgen ❤

English:

– I wish I’d never started on History studies a few years ago, the perfect course was right in front of my nose


– I wish I’s never left my UGG shoes available for my little puppy beast with sharp teeth, it has been a cold winter

– I wish I had never dropped out of ballet and theater

– I wish I’d never doubted myself, it has always worked out fine

– I wish I’d not cared about what others have said in some cases

– I wish I had never … seriously, can’t think of more to put down here

Have a nice evening, I’ll be back tomorrow ❤

 

15 comments

  1. Uff da, måtte le litt når det kom til det med UGG-sene. Stakkars
    Har forresten fått meg twitter nå, forstår ikke så mye for øyeblikket, men det endrer seg nok 🙂

  2. hihi, vittig:) Men man skal jo ikke angre på det man har gjort da, bare det man IKKE har gjort:p
    men then again, jeg kunne sikkert skrevet en bok om hendelser jeg kunne klart meg foruten:P hahahah!

  3. Hva er galt med historie? Har lyst til å ha historie når jeg fortsetter skole etter journalistikk, men om du angrer.. kanskje jeg også kommer til å gjøre det.

Legg igjen en kommentar

