Clean Out The Closet

 Der var den igjen, den som bare henger der. Nå skal den endelig få et nytt liv.

Nå er jeg endelig i gang med å legge ut de tingene som jeg ikke bruker hos Trendsales (se mine annonser her).  Jeg håper virkelig at noen vil gi den nydelige kaftanen fra Accessorize et nytt liv, og sommerkjolen med kult print fra H&M skulle jeg gjerne hatt selv, men den sitter rett og slett ikke pent på meg. Skjortekjolen fra Red Label er supersøt og helt ny, jeg har bare ikke funnet anledningen til å bruke den. Jeg angrer selvsagt på at jeg ikke har laget annonsene før, det er jo like enkelt som å legge ut et bilde på Insta. Med Trendsales-appen som finnes i App Store og Play Store kan du gjøre det rett fra mobilen på noen minutter. Og jeg vil bare tipse dere om at til og med søndag, altså 31. mai, så er det helt gratis å opprette annonser. So it’s time to clean out the closet, eller boden, eller skrotehjørnet. Det kan vel ikke skade å ha litt mindre rot, mer skapplass og mer å rutte med til sommeren? Neppe. Så gjør som meg og Maria Skappel da vel. Det aller meste kan selges hos Trendsales, bare registrer deg og så er du i gang. Lykke til!

I samarbeid med Trendsales

5 comments

  1. Det må jeg virkelig få gjort:-) Har ryddet i skapet, men ikke fått lagt ut plaggene enda. Tenkte å gjøre det når jeg endelig er ferdig med eksamen, og har litt mer tid til overs!

  2. Å, eg tenkte eg skulle gjøre dette i helga om formen har kommet seg litt!! Eg har det alltid sånn at eg kun bruker nokre få plagg av gangen, har nokre favoritter – og resten bare ligger/henger der og tar opp plass!!😛

    Takk for påminnelsen – og så lurt å legge det ut på Trendsales, kanskje eg skulle gjort det også!!🙂

  3. Det skal jeg gjøre! Bruker jo kjøpsgrupper på face og finn, men må jo bare prøver! Skal rydde igjennom alle rom i leiligheta nå fra neste uke har jeg tenkt. (Gleder meg seff mest til klesskapet, selv om det også er der jeg kanskje har mest kontroll) HMkjolen likte jeg! Er det mykt eller stivt stoff? :p

Legg igjen en kommentar

