Vår i hagen

Garden

 

 

Siden det er mai og snart juni, så er det jo faktisk hagesesong. Bare været hadde vært enig da, men vi kan håpe det snur snart. Hallo, vi vil ha sol! Det er lite som slår lange dager og kvelder i hagen eller på terrassen. For å gjøre hagen enda koseligere har jeg satt sammen mine favoritter fra Trendsales. Jeg kunne virkelig tenke meg å fylle hagen med slike fine detaljer. Har man liten plass, så er det ingenting i veien for et grillmåltid med en fin bordgrill. Det er neppe bare jeg som syns det er så koselig som småfugl som kvitrer i trærne, så de kan jo få en liten matbit de også. Og det fineste er at man kan kjøpe fint hagestæsj av noen andre, slik blir det billigere og man sparer miljøet. Det noen ikke trenger eller vi ha mer, kan være dine eller mine skatter. Jeg syns tanken om å gi brukbare og fine ting nytt liv er utrolig fin.

Ta en titt da vel, kanskje du kan gi nytt liv til noen fine skatter fra Trendsales.

I samarbeid med Trendsales

3 comments

  1. Så fine ting:-) Håper solen snart titter frem så vi kan begynne å tenke på hagemøbler! Vi har nesten regnet bort her i Bergen i det siste

Legg igjen en kommentar

