Moody Mandag

Mood1

Dagen etter store begivenheter blir jeg ofte litt drømmende. Jeg vet ikke om det er fordi noe er avsluttet og jeg innerst inne vil at noe nytt skal ta plass. Jo, jeg tror det er derfor. Nå er jeg så klar for sommer, sol, strand og alt som hører med. Våren har virkelig latt vente på seg i år. Noen dager med sol, men lite som minner om varme vårdager. Kanskje bare et par. Jeg er imidlertid svært klar for å gå barbent i sanden, eller ikke hvis den er varm, da driter jeg i å gå barbent. Jeg er klar for sommerkjoler, og for å irritere meg over at jeg tror de blåser opp hele tiden slik at jeg står der med rumpa bar selv om de som regel ikke gjør det, heldigvis. Jeg er sykt klar for vannmelon, masse vannmelon, men ikke bare vannmelon for da får jeg vondt i magen. Snakker av erfaring, dessverre. Is, blomster, såpebobler, glade pandaer, flette i håret, bring it on!

Dere skjønner tegninga, neste store begivenhet i mitt liv må være ferie. Og selv om det er et par uker igjen til jeg setter meg på flyet så er det jo så masse å tenke på i forkant. Denne gangen, litt mer enn tidligere ferier. Hva pakker man til en 1 åring liksom, bortsett fra det åpenbare.

Vel overstått 17. mai forresten! Jeg håper dere hadde en fin dag i går. Det hadde jeg ♡

6 comments

  1. Heeerlige bilder! Ferie blir fint, gleder meg skikkelig. Gleder meg sykt til sommer generelt, jeg synes det er så fint å være på jobb om sommeren også, jeg. Får være mye ute, griller og går turer, kjempefint!🙂

    1. Ja, de var så fine at jeg måtte bare få med alle🙂 Jeg er helt enig med deg! Fint vær er generelt motiverende både når man har fri og når man jobber. Litt kjedelig er det å sitte på kontor i solrikt vær, men det er mye koseligere å titte ut av vinduet. Jeg misunner dere som har en litt mer aktiv jobb der dere får være ute og nyte været!

Legg igjen en kommentar

