Mødre

mammaer

Viktoria|Sara|Janka|Monique|Celine|CelineMee

Vi er mange, vi er bra og vi er fine. Eller hva? Hehe. Selvskryt er greit på en grå og regnfull mandag. Disse mødrene er noen av de stiligste i min bloggliste. Dette innlegget passer fint i dag.

Der jeg kommer fra feiret de morsdag i går, de sendte meg et bilde. Mine onkler, tanter, søskenbarn og besteforeldre på pappa sin side hadde samlet seg for å feire, og de hadde tatt med seg mormoren min. Tårene presset på, det var så fint ♡

8 comments

Legg igjen en kommentar

