Det er fredag, det er fredag

IMG_3190 IMG_3189IMG_3192IMG_3200 - versjon 2

Ja, det er faktisk fredag. Og jeg er så klar for helg! Det blir en travel en, fylt av nesten altfor mye bra greier. Vi snakker bursdagslunsj for ei bra dame, konsert og felles 1 års feiring med den beste barselgjengen. Jeg kommer til å være så sliten på mandag, men det kommer til å være så verdt det. Det er jeg helt sikker på.

I dag tittet endelig solen fram igjen. Den måtte nytes med en tur i butikken, haha, det var det vi rakk etter middag. Heldigvis har jeg en grei gåtur til og fra bussen. Og jeg vet at resten av hustanden har kost seg ute. Det er slike dager jeg savner permisjonslivet, men jeg er samtidig så utrolig glad for at minien får ha slike fine dager med pappan sin.

Ha en fin helg da, finn på noe sprell ♡

4 comments

Legg igjen en kommentar

