Reisefeber

  Bilde lånt av Ving (ikke sponset)

Javel, så er det noen uker til jeg skal reise litt igjen, men reisefeberen har virkelig tatt meg. Jeg gleder meg helt vilt! Det er nok ikke så rart. Nå skal jeg fortelle dere noe helt hårreisende, hold dere fast. Jeg har ikke vært utenlands på snart 2 år! 2 år! Jeg tuller ikke. Sist jeg tok et fly var høsten 2013 da jeg var i Aberdeen i forbindelse med jobben. Jeg var der i 6 timer. Dermed teller ikke det som en utenlandstur. Sist jeg var på utenlandsferie var da vi var i Paris ♡ sommeren 2013 (Sjekk ut kategorien min som heter Reiser). Altså 1 graviditet og en 1 åring siden.

Flere av dere husker kanskje den turen, for den har jeg levd lenge på. Og det var også bare 4 dager, men altså, jeg hadde de nydeligste dagene og toppet det hele med å bli fridd til, så det var en stor begivenhet. Vi som ikke skulle reise utenlands den sommeren fordi vi hadde kjøpt hus, grei overraskelse jeg fikk eller hva?

Men tilbake til nuet. Denne jenta skal på feire snart! Vi skal til Kreta, og jeg gleder meg så masse! Jeg har lenge hatt lyst til å reise dit, spesielt etter å ha lest Øya av Victoria Hislop. Og har dere vært der, kom gjerne med tips!

Hva er dine reiseplaner i år? Hvis du har noen da!

12 comments

  1. Ååh, så DEILIG! Spesielt om du ikke har reist på så lenge. Kos dere masse masse! Skal til Kreta selv i juli/august, så gleder meg til å lese hva du syntes! Hvor på øya skal dere?🙂 GOD TUR!

    1. Så gøy! Da skal jeg huske å notere meg alle de bra greiene jeg kommer over. Vi skal til Chaniakysten, nærmere bestemt Agia Marina, men jeg vil komme meg bittelitt rundt. Så langt det er mulig med en liten kar🙂 Hvor skal dere?

  2. Åååå så deilig! Jeg gleder meg til å følge med på bloggen for å se masse bilder av ferien din🙂 Jeg drar til Nice i slutten av Juli, det blir utrolig gøy! Selv om jeg gruer meg litt til flyturen, hater å fly..

    1. Ja, jeg kan nesten ikke vente! Skal prøve å ta masse fine bilder.
      Heldige deg, jeg har så lyst å dra til Nice! Gleder meg til å se dine bilder😉
      Det er nok verdt flyturen, håper du kommer deg gjennom det søta!

  3. Å, så kjekt då!! Eg har aldri vært på Kreta, men søskena mine har snakka varmt om det – dei har dratt dit med unger fleire ganger. Ser så fint ut der🙂

    Her er det kun gifteplaner, koster ganske masse å feire det på hotell sjølv om det er ei lita gruppe.. så eg trur dei fleste pengene går til det, men kanskje vi tar ein tur på høsten istedet🙂

  4. Jeg hører masse bra om Kreta! Mer poppis than ever tror jeg😛 Jeg var i Liverpool oktober 2012. Da jeg hadde hatt muntlig på mastern ogvar ferdigutdanna, 30-årsfeiring til søskenbarnet mitt. Ellers har faktisk ikke Christian og jeg vært i utlandet sammen, og vi har vært sammen siden 2006 :p Når blir det bryllup da? ;D

Legg igjen en kommentar

