B/W

B/W

 

Hvor er våren? Den var såvidt innom forrige uke. Jeg jublet da jeg kunne gå i bare hekla Toms, men det ble med den ene dagen. Jeg drømmer om skyfri himmel, tørr asfalt og må-ha-solbriller-hele-dagen dager. Derfor blir det litt dagdrømming og forberedelser til våren. Nye sneakers er et must i år. Jada, jeg har flere fine og brukbare som jeg kommer til å fortsette å rocke i år, men litt forandring fryder da også (spesielt etter shoppestopp siden desember). Det er et par som nesten har vært «the one that got away» fordi jeg alltid har endt opp med noen andre. Andre som jeg selvsagt elsker. Andre som har stukket seg ut, vært freshe og annerledes. Disse er klassikere, og endelig skal de bli mine. Nike Air Force 1 er på vei, og jeg gleder meg så masse, er det innafor? Det får bare være. Livet har mange gleder, og noen bittesmå, materialistiske får snike seg med.

Det jeg elsker med sneakers er at man kan style dem på så mange måter. Om du vil være sneaker-chic, sneaker-sporty eller sneaker-casual, det er opp til deg. Sko som er behagelige er vinnere enhver årstid spør du meg, men de må helst se litt kule/fine ut da (hilsen frøken forfengelig), så da er sneakers et sikkert valg for meg. Og jeg tok vel ikke helt feil alle disse årene, for nå skal alle ha dem. De selges ikke bare i streetwear-, skate- eller sportsbutikkene nå lenger, de er over alt. De mest eksklusive butikkene sikrer seg årets favoritter i sitt sortiment og billigkjedene imiterer dem. Har du noen favoritter?

 

11 comments

  1. Jeg bruker kun comfy – skogarderoben består ikke av annet😛 Det funker til alt, uansett årstid😉 Våren er ihvertfall kommet hit. Gresset er snart grønt og blomstene har begynt å spire.

    1. Helt enig med deg! Selv om jeg har andre innslag som er mindre comfy i minn skogarderobe så er sneakersene favorittene her😉
      Ligger og hører på regnvær as we speak, men de lover opphold i morgen så kan jo håpe🙂 Og ja, heldigvis har slike fine vårtegn kommet for lengs, mangler liksom bare godværet nå😉

  2. Favoritten er converse, år etter år her:-) Hehe! Tenkte jeg skulle kjøpe et par new balance denne våren da!

    1. Hehe, det er jo veldig digg å ha noen slike evige favoritter😉 Selv har det vært Air Max for min del, så nå stuntet jeg litt, men håper de nye blir en hit. New Balance har mange fine, håper du finner noen du liker da😉 Hvis ikke så har du alltids Converse.

  3. Oooh herlig! disse sakene blir en herlig blanding av stiler og resultatet er så fresht og herlig! Det beste fra flere stiler er ofte en vinner synes jeg! Våren kommer sakte, men sikkert her oppe også! Fint har det vært lenge, men varmen er der ikke! Halve verden er forkjøla for tida som resultat. Tuuuusen takk for fin kommentar =)

    1. Jeg er så enig! Elsker å mikse litt jeg😉 Og er det en tid hvor det er litt lettere så er det på våre/sommeren/høsten syns jeg, da trenger man ikke å pakke seg inn i masse varme greier.
      Bare hyggelig søta, du er så god!

  4. Digger den sporty stilen din! Selv føler jeg ikke heeelt at jeg kler sneakers, men nå har helen på den ene skoen min falt av (…) så kanskje jeg skal revurdere!!

      1. Haha, jeg tok den😉 Og takk, jeg lurer alltid på om det er helen eller hælen. Jeg sier jo helen så det faller meg mest naturlig å skrive, men kan se at det er litt rart når man prater om sko og ikke helen som i kroppsdelen (merk deg at det rimer)😉

    1. Du må bare finne din sneakers😉 Det er mange jeg syns er fine, men som ikke er meg i det hele tatt. Ta Converse, de bare funker ikke for meg. Kan hende jeg kler dem, men de er ikke meg i det hele tatt. Heller ikke New Balance, selv om jeg har sett flere som jeg syns er utrolig kule.

Legg igjen en kommentar

