1 år 🎈

Vår lille tullball er 1 år! Det er uvirkelig, fint og spennende. Han ble det på mandag og vi feiret flere dager i fleng, ja slik er det. Og hverdagen min er snudd på hodet, etter 13 måneder i permisjon er jeg tilbake på jobb og guttene mine koser seg i hjel hjemme. Det er fint. Helsen har vært kranglete, men nå er vi venner igjen, tror jeg. Ting blir jo aldri som man tenker, men jeg er her da og har det rimelig bra. Alt lover godt nå, gleder meg over våren!

Følg med på insta da vel, @luisafernandadelmar

7 comments

Legg igjen en kommentar

