Februar!

2015/03/img_6352.jpg

What, nå var plutselig februar over?!?! Denne måneden har flydd unna, jeg husker nesten ikke hva vi har fylt den med. En ting er sikkert, jeg rakk å bli 29 år i løpet av februar. Jeg ble også gjort stas på på min første morsdag og hatt maratonforkjølelse i heimen siden midten av måneden. Men det har vært mer, ufattelig travle dager, bra stunder med bra folk og massevis av babykos. Lille gutten vår er plutselig ikke så liten, han er over alt og plaprer som en liten papegøye, helt uforståelige greier såklart.

Nå er jeg klar for mars og vår! Vi blogges snart, da blir det kanskje litt treningsprat.

5 comments

  1. Å, så mye fint å se tilbake på! Både bursdag og morsdag, da gitt – gratulerer på etterskudd! Den sjokoladedesserten der ser forresten helt himmelsk ut, hoho.

Legg igjen en kommentar

