Januar favoritter!

January favs

LampelysestakebrettclutchStella McCartney og Ganni.

Nå som jeg er tilbake vil jeg fortsette å poste mine favoritter fra Trendsales hver måned. Denne måneden ble det en miks av mote og interiør. Når det gjelder våre materielle ønsker er Trendsales virkelig the place to be. Man finner alt, det er bare til å klikke seg inn og gjøre et kupp. For dere som ikke er kjent med konseptet (shame on you!) er Trendsales et online motemarked med kjøp, salg og bytte av klær for store og små, interiørvarer og mer. Hovedparten av varene er secondhand og Trendsales står innenfor og garanterer at varen er ekte. Og nå som jeg er i gang igjen vil jeg oppfordre alle dere til å joine meg i en mer miljøbevisst shoppingretning.

Ha en fin uke alle sammen ♡

I samarbeid med Trendsales

3 comments

  1. Å, eg må inn der og kikke litt!!😉

    Så masse lekkert, elsker hay lysestaken, har den i svart – men har veldig lyst på den i kobber/messing også😉

Legg igjen en kommentar

