2014!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ca4/15531642/files/2015/01/img_6161.jpg/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ca4/15531642/files/2015/01/img_6160.jpgDet beste året i livet mitt! Og jeg har hatt mange fine, men det er ingenting som topper det å få baby. Den fineste og nydeligste babyen i mine øyne, han har gjort dette året helt fullkomment. I tillegg til det har jeg selvsagt hatt mange bra stunder med både familie og venner, kan virkelig ikke klage. Året har vært rolig, ingen store reiser, mange avslappende dager hjemme og lite fart. Men det har vært uendelig masse spenning og glede, å bli mamma er virkelig ikke en lek. Vi har gjort oss så mange nye erfaringer og har nok mye å se fram til. Nå gleder jeg meg til alt 2015 har å by på, måtte det bare være masse fint ♡

11 kommentarer

  1. Åh, første året med baby, så herlig! Høres ut som det har vært fint, håper dette året blir minst like bra for deg! 😀

  2. Passe nydelig han lille tassen din, da, og SÅ lik mammaen sin! 😀 Men velkommen tilbake til bloggverdenen, det var sannelig på tide. 😉 Og godt nyttår!!

  3. Å det er jo så kjekt å være mamma. Jeg begynner å bli klar for å få en til. Min mann er ikke helt der da, så vi får se om det ikke blir en liten stund til enda. Hihi.
    2014 var et veldig fint år for meg også, så satser på at vi holder stilen inn i 2015 også 🙂

Legg igjen en kommentar