Hei!

Et gjensyn er på sin plass, og det var jammen meg på tide. Jeg har savnet deg, dere og alt som følger med. Men så har jeg også hatt andre fine ting å sysle med. Livet har vært ubeskrivelig godt. Hverdagen har vært stappet med babysvømming, trening, sosialisering med andre herlige babyer og mammaer og familiekos. Alt er liksom perfekt, og da mener jeg ikke glansbilde, men perfekt på godt og vondt. Mammalivet er travelt og utfordrende, men på en nydelig måte. Og nå vil jeg ha litt blogg inn i denne deilige tilværelsen.

Det blir det vanlige, mote, interiør, tankespinn og hverdagsliv. Jeg har også fått flere henvendelser fra andre mammaer om jeg ikke kan skrive litt om babygreier og mammaliv, så det kommer jeg til å gjøre litt innimellom.

Det føles digg å være her igjen! Håper dere vil følge med ♡

5 comments

Legg igjen en kommentar

