FIRE ÅR!

Wuuuuææææ, herlighet, dere kan tenke dere hvor forferdelig det er å glemme bursdagen til noen du er glad i. Det er grusomt. Og det er nettopp det jeg har gjort. Jeg har vært så opphengt i meg selv, baby, baby, baby, været, bryllup og masse annet. Så opphengt at jeg har glemt bursdagen til La Mar, ja tenk, vi har hatt bloggbursdag, fire år. Mitt lille hjørne i det store internettet har blitt fire år, hurra! En trofast venn som er like glad selv når den blir forsømt i ukesvis. Mitt lille tidsfordriv i mindre travle tider, her kan jeg gjøre hva jeg vil. Takk for fine opplevelser, inspirasjon og de herligste og mest fasjonable bekjentskapene.

Tre ganger hurra for fire fine år!

IMG_4898.JPG

3 comments

Legg igjen en kommentar

