Summer 2014

Summer 2014

Ting jeg liker med sommeren er lette kjoler, søte vesker i fine farger, bare tær, kult tilbehør og solbriller (ja, for det betyr at det er sol). Og alt dette kan jeg finne på Trendsales!

Er favoittkjolen utsolgt i butikken, da bør man sjekke ut Trendsales. Der kan man finne helt nye items fra årets kolleksjoner til en rimeligere penge, eller kanskje den ene tingen fra i fjor som man angrer på at man ikke kjøpte, det er uansett verdt å ta en titt.

Fine ting jeg fant var denne lekre kjolen fra Gannisolbriller fra Célinetrendy ringsettårets favorittsandaler fra Birkenstock og denne søte vesken fra Balenciaga.

Håper dere koser dere med sommer og sol!

5 comments

  1. okok, jeg skal sjekke ut =) Selv om jeg kjøper nok som det er og handler kun på nett om det er noe jeg alt har prøvd tidligere

Legg igjen en kommentar

