Woops

20140625-101659-37019240.jpgDa gikk det en måned igjen?! Jada, dagene er travle når man har en baby, men så har det også vært så himla fint vær også. Dagene har en tendens til å fly forbi selv om man slentrer litt mer og tar livet mer piano i solen.

Livet er helt ubeskrivelig, på en veldig fin måte. Alle sier at babytiden går fort, det kan jeg skrive under på gitt. Hver dag ser vi at lille gutten vår vokser og utvikler seg, og vi blir like fortryllet hver eneste gang han gir oss et smil eller lager en ny lyd. Wuuææ, han er så søt, jeg blir helt mo i knærne av å tenke på at han er vår og vi er hans. Hils på minien vår ♡

Det er faktisk litt lett å glemme seg selv oppi det hele. Dagene er lagt opp etter Andreas Camilos behov og rutiner, og slik skal det være når man har en baby. Men man skal også huske på seg selv når det passer. Mine favoritter i en ledig stund; ligge på sofaen med min kjære, fikse neglene og rydde kjøkkenet (hahaha, ja det stemmer). Og i går kom jeg meg endelig på trening, så det kan føyes på lista. Endelig fikk jeg svettet litt på ordentlig. Heldigvis går jeg sinnsykt masse – fordelen ved å ikke ha lappen er at man går overalt. I tillegg til de daglige turene med Chaplin så er det alltid et sted jeg skal og noe som må handles inn. Og de dagene jeg har planer med andre går det som regel i tur hit og tur dit, aka trilling er min hobby, jeg er en triller.

Og nå skal jeg faktisk prøve å være en blogger også. Stay tuned!

8 comments

Legg igjen en kommentar

