Shop till you drop!

20140527-100733-36453962.jpg

Tidligere i vår fikk jeg et oppdrag av Megan, som forøvrig har en veldig fin reiseblogg, om å velge ut mine favorittbutikker i Stavanger og lage en shopping guide for nettstedet Stay.com.

Og HER er resultatet!

Det var ikke bare enkelt å velge ut et begrenset antall fordi selv om Stavanger ikke er verdens største by, så har vi utrolig mange fine og unike butikker. Som jeg skriver i guiden, det finnes mange skatter i Stavanger sentrum, jeg blir ikke lei av å utforske byen min og håper alle som besøker byen sitter igjen med samme inntrykk.

 

5 comments

  1. was such a cool shopping guide that i seriously can NOT wait to use when i finally make it to stavanger❤❤ hope all is well darlin!

  2. Er så lenge siden jeg har bare gått rundt der nå! Skal helt klart ha lista di klar neste gang, som jeg håper ikke blir så lenge til =)

Legg igjen en kommentar

