Mai, du skjønne milde..

20140521-201103-72663341.jpgMai kom og er snart over. Og for en måned det har vært. Dere som følger meg på instagram og facebook vet allerede at jeg har blitt mamma, og dere andre, ja dere burde ha ant det til nå. Vår fantastiske lille skatt kom 9 dager på overtid, han rakk akkurat å bli en liten påskekylling da han kom 1. påskedag, 20. april. Og han er, som jeg spådde, helt perfekt!

Andreas Camilo er en måned gammel nå og har hatt mamman og pappan sin rundt lillefingeren fra første stund. Hverdagen er travel og full av kos, det er ingen tvil om hvem som er i fokus. Vi koser oss ufattelig mye hver eneste dag og gleder oss til alle de fine stundene vi har i vente. Det er ubeskrivelig vakkert å se en liten person bli til, for hver dag blir vi bedre kjent og mer forelsket i den lille gutten vår.

Blogg og slike ting har ikke blitt prioritert, men jeg er her fortsatt. Jeg har faktisk savnet å oppdatere bloggen og ikke minst å ta en titt innom alle de fine bloggene jeg følger. Heldigvis har vi instagram, der er jeg litt oftere enn her. Men nå syns jeg det var på tide å titte innom her, som mamma for første gang.

Jeg håper alle dere har hatt en fin mai måned, fortell meg hva som har vært finest!  

9 comments

  1. Så koselig å lese dette. Håper at dere fortsatt koser dere og nyter denne unike tiden sammen ❤️ Det blir gjerne slik i begynnelse, travle dager og et lite menneske som står i fokus…

    Vi kom hjem fra en deilig ferie i Alvufeira, Portugal og er klar for å nyte norsk sommer🙂

Legg igjen en kommentar

