Påskegult

Mellow Yellow

Det er ikke bare påskekyllinger og egg som trenger å være gule nå, eller hva? Jeg har virkelig lagt min elsk på det gule, både til garderoben og til hjemmet. Mens vi venter på vår lille påskekylling har jeg drømt meg bort blant gule herligheter hos Trendsales. Kan absolutt skrive under på at det fantes masse lekkert der. Det fine med Trendsales er at det også er det perfekte stedet for å hente inspirasjon. For tiden drømmer jeg om små søte vesker i friske farger som kan henges over skulderen, gjerne en gul som denne fra Marc By Marc Jacobs.

Håper påsken deres er fin 

 

10 comments

  1. Fine gule ting og saker du har funnet. armbåndet ville være fint å pifte min svarte/grå/leopardfarvede garderobe med😉
    Har ellers lagt min elsk på både gul – og turkis PS1 veske fra Proenza Schouler – den gule gir så fin sommervibe🙂

    God påske!

    – Bettina
    http://www.leoliti.com

  2. Gult er jo kult:) Stilig collage av klær ovenfor. Likte sammensetningen:)
    SV;Beklager for sent svar. Sjekker ikke bloggen så ofte lenge. Men jeg skal begynne med manuell terapi /fysioterapi snart håper jeg. Har sjekket om det er noe annet som feiler meg,men det er visst nakken som forårsaker svimmelheten. Det er virkelig ille i perioder at jeg er sengeliggende til svimmelhet «anfallene» går over.

Legg igjen en kommentar

