Instaidetsiste

20140412-161533.jpg

Noe av det beste med Instagram er å kunne titte tilbake på gode øyeblikk, dager med solskinn og andre fine ting. Som den dagen da våren inntok huset, kaféturer fulle av gode samtaler og digg mat, helgefrokosten og bilder som minner oss om det vakre vi har i vente. Jeg liker også å bli tatt med på andres eventyr. At man får et smil om munnen av å få et lite glimt av andres fine øyeblikk og gleder, det er koselig det! Instagram er og blir en favoritt hos meg, og hvis dere vil følge meg så heter jeg @luisafernandadelmar.

Vi venter fortsatt, men dere vet, den som venter på noe godt … 

Nyt, del, smil, le, spis og kos dere masse!

Ønsker dere alle en fin helg eller påskeferie for dem som har tatt det 

12 comments

  1. Det er så fint med slike hverdagsbilder å se tilbake på. Elsker insta!😀 God helg og påske til deg også! Jeg har to og en halv dag jobb igjen, og sååå er det påskeferie her også🙂

  2. Instagram er og blir en favoritt, blir ikke lei;) Masse lykke til med innspurt og ventetid, det må være helt herlig og veldig veldig spennende❤

    1. Takk!🙂
      Termin var på fredag, så er to dager på overtid.
      Stresser heldigvis ikke av den grunn, og formen min er god (bare litt trøtt) så da skal jeg ikke klage. Han får komme når han er klar🙂

  3. Å, jeg begynner å bli utålmodig. Kan ikke den lille snart hilse på dere?😀 Sender deg tonnevis med gode og varme tanker❤ Dette blir så spennende og bra!

Legg igjen en kommentar

