Final countdown!

 

20140407-155214.jpg

Et av silkesjalene jeg fant i en av Paris’ mange vintage butikker! Endelig kom jeg på å bruke det, en perfekt fargeklatt til et ellers veldig hverdagslig og plane antrekk. Et perfekt et sådan etter min mening, spesielt nå som comfort er i fokus her. Magen den er stor, men jeg trives med den, og jeg har ikke hatt så store problemer med å kle den. Her har jeg favoritt mammajeansen min, den sitter som et skudd etter vask og blir litt boyfriendaktig når den er brukt en gang eller to. Haha, to bukser i en. Og endelig kunne jeg finne fram en av mine bomberjakker, våren vettø ♡

Den endelige nedtellingen er i gang, hvor mange dager eller timer det er til målet er uvisst, men at vi snart når det, det er det ingen tvil om. Jeg har gått inn i siste uken før termindatoen, hjemme er det meste til minien på plass og jeg kan fokusere på helt andre ting. Denne uken maler jeg på russebuksen til lillebror (han var jo nettopp en baby?!?!) og ordner småting i huset. For hver dag som går føles det mer og mer som vårt hjem og vi setter stadig vårt preg på det. Jeg skal selvsagt dele flere glimt av huset vårt her på bloggen etterhvert, i mellomtiden oppdateres stadig instagram med noen små glimt, ta en titt og følg meg gjerne der, jeg heter @luisafernandadelmar.

Ha en fin uke alle sammen ♡

 

18 comments

  1. Å så spennende! Nyt tiden før han kommer. Selv om du gleder deg masse blir det en stund til du får tid for deg selv når han endelig plopper ut🙂 Hihi.🙂

  2. Så det er baby på tur? Her også. Sitter og kjenner på spark og bevegelser i magen, og tror jeg må reise meg for å gå på do snart, hehe!🙂
    Lykke til!🙂

Legg igjen en kommentar

